Často kladené otázky

Často kladené otázky

Zde najdete odpovědi na často kladené otázky.

M2M

Co je M2M?

M2M je zkratka pro "Machine-to-Machine". V praxi jde o automatickou datovou komunikaci mezi různými typy zařízení jako jsou automobily, bezpečností systémy nebo specializované domácí přístroje. Připojením do systému jsou pak tyto stroje schopny mezi sebou komunikovat, stejně jako je jejich správce může na dálku ovládat.

Jaké jsou výhody M2M?

M2M umožňuje podstatné zvýšení produktivity, snižování nákladů a kontrolu jinak složitě kontrolovatelných procesů. M2M poskytuje vysoký potenciál s ohledem na vývoj nových produktů a nových služeb.

Partneři

Proč T-Mobile potřebuje partnery

"Specialisté potřebují specialisty". Spoluprací s partnery, kteří nabízejí řešení v rámci M2M, rostou možnosti, kvalita i celkové pokrytí trhu. Společně s našimi partnery tak můžeme lépe plnit potřeby a očekávání našich zákazníků.

Kdo je "Partner"?

Partner je společnost, která s námi spolupracuje a nabízí M2M řešení. S našimi partnery hledáme dlouhotrvající řešení, která pokryjí specifické možnosti M2M trhu.

M2M Partnerský portál

Jak se registrovat na Partnerském portálu?

1) Jděte na partnership.t-mobile.cz
2) Zvolte "Registrovat".
3) Vyplňte potřebné informace a odešlete registraci.
4) Vyčkejte na mail o potvrzení registrace.

Zapomněl jsem své heslo. Co mám dělat?

Klikněte na "Přihlásit" a následně na "Zapomněli jste heslo?". Zadejte Vaši e-mailovou adresu a následně klikněte na "Zaslat nové heslo". Během okamžiku obdržíte e-mail s dočasným heslem.

Zapomněl jsem své uživatelské jméno. Co mám dělat?

Vaše uživatelské jméno je obvykle Váš e-mail, který jste si zvolil při registraci. Pokud si nemůžete vzpomenout, klikněte na "Kontaktujte nás" a napište nám zprávu obsahující Vaše jméno, e-mailovou adresu, jméno a adresu Vaší společnosti.

Uživatelské jméno/heslo nefunguje. Co mám dělat?

Nejprve, prosíme, zkontrolujte následovné:

Uživatelské jméno a heslo rozlišují velká a malá písmena. Musíte je tedy zadat přesně, jak jste je uvedli u registrace.

Váš prohlížeč si může "pamatovat" odlišné jméno a/nebo heslo. Zkuste je tedy zadat znovu.

Jestli jste zkusili výše uvedené a neuspěli jste, klikněte na "Kontaktujte nás" a napište nám zprávu obsahující Vaše jméno, e-mailovou adresu, jméno a adresu Vaší společnosti.

Jak můžu změnit své telefonní číslo a kontakty na naši společnosti?

Jako registrovaný M2M partner můžete v sekci "Můj účet" upravit své osobní údaje, jako je například telefonní číslo nebo adresa.

Jak zruším svůj účet?

Klikněte na "Kontaktujte nás" a napište žádost o zrušení a důvod zrušení. Následně obdržíte potvrzení, že Váš účet byl zrušen.

Jsou mé osobní údaje viditelné ostatním návštěvníkům?

Osobní údaje vidíte pouze vy. Žádná Vaše data nejsou viditelná návštěvníkům portálu.

Jak je garantována bezpečnost mých dat?

Bezpečnost M2M portálu zajišťuje 128 bitové SSL šifrování.